World

Primary School

Międzynarodowa Anglojęzyczna Szkoła Podstawowa w Suchym Lesie

Misja i wizja

Chcemy uczyć i wychowywać młodych obywateli świata znających języki obce, samodzielnych w myśleniu, mających poczucie własnej wartości, kreatywnych i odpowiedzialnych. 

Dbamy o harmonijny i wszechstronny rozwój naszych uczniów, wspieramy ich pasje, staramy się inspirować, pomagać i zachęcać do pracy na każdym etapie drogi edukacyjnej.

Tworzymy bezpieczne i przyjazne warunki do samorozwoju, uczymy tolerancji, szacunku i otwartości na problemy współczesnego świata.

Absolwent World Primary School

Absolwent naszej szkoły to uczeń bardzo dobrze posługujący się językiem angielskim, posiadający certyfikaty językowe uzyskane na poziomie grade 4, 7 i dla chętnych na poziomie grade 9. Mogący swobodnie wybrać dalszą edukację w języku polskim lub angielskim. Osiągający wysokie wyniki nauczania w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i humanistycznych. Potrafiący zarządzać własnym czasem i organizować swoją pracę. Znający poczucie własnej wartości, posiadający pasje i zaangażowany w podejmowane działania. Troszczący się o innych, chętnie współpracujący z rówieśnikami, posiadający marzenia i zmotywowany do ich spełniania.

Kadra

Marta Kowalska

Prezes Zarządu

Anna bzowska

Dyrektor Przedszkola i Szkoły Podstawowej

Katarzyna Ozkara

Homeroom teacher

Marisa van Niekerk

Homeroom teacher

Dominika Bręczewska

Psycholog

Zuzanna Andrzejewska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Monika
Tabat

Nauczyciel rytmiki, muzyki

Kasia
Błażek

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Klaudia Krajnik

Edukacja wczesnoszkolna, Playroom Teacher

Katarzyna Prynkiewicz

Nauczyciel tańca

NASZA PRZESTRZEŃ

Przestrzeń szkoły i przedszkola mieści się w nowoczesnym budynku. Obszar składa się z dwóch ogrodów wyposażonych w place zabaw i altanki przeznaczonych do zajęć na świeżym powietrzu. Dostęp do budynku jest chroniony poprzez karty dostępu. Przestrzenie są pastelowe i jasne wyposażone w wysokiej jakości meble i pomoce naukowe. W pobliżu szkoły znajduje się basen i sala gimnastyczna, z których korzysta nasza szkoła.

Kliknij tutaj
Poprzedni
Następny

Międzynarodowa akredytacja

Cambridge Primary & Lower Secondary to międzynarodowy program nauczania opierający się na najwyższych standardach światowych, tworzonych przy współpracy z Uniwersytetem Cambridge, honorowany i uznawany przez wiele uniwersytetów i pracodawców na całym świecie. W World Primary School program przeznaczony jest dla uczniów od 5 do 14 roku życia i jest realizowany w całości w języku angielskim.

AKTUALNOŚCI

pl_PL

Słowo od właściciela

Szanowni Państwo,

Chciałabym zaproponować Państwu, a tym samym Waszym dzieciom, skorzystanie z oferty dwóch placówek oświatowych: Magic World Preschool i World Primary School. Zapewniamy kontynuację nauki od przedszkola do końca szkoły podstawowej w systemie pełnej dwujęzyczności, w oparciu o spójny ze sobą program nauczania. Już od przedszkola zajęcia odbywają się w dwóch językach – polskim i angielskim. Kontynuujemy ten sposób uczenia w szkole, dzięki czemu używanie dwóch języków jest dla naszych uczniów naturalne i swobodne.

Do stworzenia tego wyjątkowego miejsca zainspirowały mnie moje własne doświadczenia edukacyjne. Ukończyłam szkołę wiele lat temu, świat się zmienił, a czas dla szkoły jakby się zatrzymał. Edukacja powinna odpowiadać na potrzeby współczesnego świata i z takim założeniem stworzyłam to miejsce. Pragnę, aby nasi uczniowie byli obywatelami Polski i całego świata, którzy swobodnie komunikują się w języku angielskim, dla których nie istnieją bariery językowe, którzy rozumieją różnice kulturowe, są otwarci i pełni szacunku dla innych ludzi. World Primary School & Magic World Preschool to wspaniała, międzynarodowa przygoda w atmosferze opartej na otwartości, relacjach i współpracy, która zaowocuje w przyszłości.

Pozostaję z nadzieją, iż wyzwanie jakie stawia przed nami, rodzicami, XXI wiek w kwestii biegłego komunikowania się w języku angielskim, będzie inspiracją do skorzystania z oferty mojego przedszkola i szkoły.

Prywatnie jestem żoną oraz mamą. Skończyłam studia psychologiczne oraz muzyczną szkołę drugiego stopnia. Interesuję się psychologią rozwojową dzieci i młodzieży, lubię podróżować, czytać, słuchać muzyki. A teraz moją pasją stała się szkoła i przedszkole, do której zapraszam Wasze, szanowni Państwo, dzieci.

Do zobaczenia!

Marta Kowalska

Wyobraź sobie miejsce w którym pragniesz przebywać.

Miejsce wyjątkowe, które Twoje dziecko będzie zawsze miło wspominało …

Mam przyjemność współtworzyć nową Dwujęzyczną Szkołę Podstawową i Przedszkole w Suchym Lesie, szkołę w której każde dziecko codziennie będzie się uczyło się nowych umiejętności. A najłatwiej zrobić to nie w szkolnej ławce, ale w środowisku, które jest wspierające, chętne do współpracy i otwarte.

Najszybsza i najefektywniejsza metoda nauki (zwłaszcza języka) dla dzieci to oczywiście zabawa, wyobrażanie sobie różnych sytuacji, odgrywanie scenek. Jeśli jesteśmy w coś zaangażowani o wiele łatwiej zapamiętamy zwroty i słownictwo jakiego użyliśmy. Jak najefektywniej uczyć się angielskiego? Wykorzystując wyobraźnię …

Należę do tych szczęśliwców, dla których praca jest prawdziwą przyjemnością, a jak mówi chińskie przysłowie “Jeśli człowiek wykonuje pracę, którą kocha, nie przepracuje w życiu ani chwili”.
Ukończyłam fizykę i informatykę na Wydziale Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej. Wiedzę i doświadczenie zdobywałam na stanowiskach wizytatora, dyrektora szkoły podstawowej i nauczyciela. Swoją pasją w zakresie fizyki i informatyki dzieliłam się w szkołach ogólnodostępnych (podstawowych, gimnazjach, liceach i szkołach policealnych) i integracyjnych. Praca na stanowisku wizytatora Kuratorium Oświaty w Poznaniu i dyrektora szkoły podstawowej pozwoliła na zdobycie wiedzy przede wszystkim w zakresie szeroko rozumianego nadzoru pedagogicznego. Etapem przełomowym w moim życiu było ukończenie Kursu „Akademia Przywództwa Liderów Oświaty” w Warszawie, który wzmocnił moją zdolność angażowania nauczycieli. To szkolenie poszerzyło moje kompetencje i wiedzę w spojrzeniu na całościowy rozwój człowieka. Wyzwoliło też ogromny głód doskonalenia …

Co mnie motywuje:

RADOŚĆ – patrzenie, jak „pod moimi skrzydłami” rozwijają swoją dziecięcą ciekawość, dorastają i dojrzewają wspaniali młodzi ludzie. Aby zawsze talent dziecka był źródłem jego radości.

PASJA – która daję siłę i chęci do nieustannego rozwoju, czerpania z doświadczeń innych, uczenia się na błędach, dzielenia się swoją wiedzą, doświadczeniem i ciągłe poszukiwanie…

Moje dominujące inteligencje to:

inteligencja matematyczno-logiczna – pozwala mi organizować i łączyć różne sfery moich obowiązków. To dzięki niej jestem dociekliwa, kreatywnie i skutecznie rozwiązuję problemy oraz szukam najlepszych rozwiązań. Rozrywką dla mnie są gry i zagadki prowokujące do myślenia;

inteligencja przyrodnicza – daje mi możliwość regeneracji na łonie natury i czerpania siły z piękna otaczającej nas przyrody;

inteligencja interpersonalna (społeczna) – jest dla mnie nieocenionym wsparciem w budowaniu relacji w sferze życia zawodowego i prywatnego.

Wiedza merytoryczna połączona z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziemi, nieprzypadkowo wpłynęła na decyzję o współtworzeniu nowego miejsca dla najmłodszych: Magic World Preschool i World Primary School w Suchym Lesie. Chciałabym, aby w Naszym przedszkolu i szkole dzieci czuły się bezpiecznie, szanowały siebie i innych. Aby nasi absolwenci wyrośli na mądrych, szczęśliwych i odpowiedzialnych dorosłych ludzi.

Katarzyna Özkara is a CELTA certified English teacher with eight years of successful experience in teaching preschool and primary children.

She graduated from Adam Mickiewicz University in Poznan with a Master’s degree in Applied Linguistics major in teaching German and English as a foreign language.

She gained her teaching experience in both Poland and abroad. She lived for ten years in Turkey where she developed her knowledge and skills in the field of language education.

Her greatest interest is in bilingualism. She thinks that bilingualism is a superpower. The benefits of being bilingual go beyond the ability to communicate in another language. Bilingualism gives kids a broader perspective of the world.

Privately she is a mother of a bilingual child and a big fan of Turkish music and cuisine.

Nazywam się Zuzanna Andrzejewska. Niezmiernie cieszę się, że jestem częścią międzynarodowego zespołu nauczycieli World School. Jestem absolwentką pedagogiki wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczanie jest moją pasją od wielu lat, którą nieustannie rozwijam uczestnicząc w kursach i szkoleniach. W wolnym czasie ćwiczę jogę, maluję oraz podróżuję.
Z dziećmi pracuję od 16 roku życia. Podczas zajęć dydaktycznych korzystam głównie z metod aktywizujących, ponieważ uważam, że uczniowie najlepiej uczą się poprzez doświadczenie. Interesuje się psychologią humanistyczną i wykorzystuje jej elementy podczas nauczania. Uważam, że najważniejszym celem edukacji wczesnoszkolnej jest rozwijanie ciekawości świata u dzieci i przygotowanie ich do samodzielnej nauki. W mojej pracy kieruję się dobrem każdego ucznia. Staram się dostosowywać metody, techniki i treści do zdolności i zainteresowań uczniów. Stawiam na współpracę i wspieranie motywacji wewnętrznej u dzieci. W mojej klasie nie ma czasu na nudę!

Nazywam się Dominika Bręczewska i jestem psychologiem, ze specjalizacją psychologia edukacji. Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam także liczne szkolenia z zakresu pedagogiki Montessori oraz Pozytywnej Dyscypliny. Współpraca z rodzicami i ich dziećmi oraz towarzyszenie im we wspólnej drodze jest zdecydowanie jedną z moich ogromnych pasji, która daje mi dużo satysfakcji. W swojej pracy kieruję się przede wszystkim zagadnieniami Porozumienia bez przemocy oraz Pozytywnej Dyscypliny. Każdemu dziecku pomagam w odkrywaniu jego własnego potencjału, wzbudzając jeszcze większą ciekawość otaczającego nas świata.

Nazywam się Monika Tabat jestem nauczycielem muzyki. Ukończyłam studia na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy o kierunku: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej oraz specjalnościach: Edukacja muzyczna, Prowadzenie zespołów wokalnych i wokalno-instrumentalnych oraz Muzyka w teatrze. Jestem członkiem chórów, dyrygentką i wokalistką. Kocham podróże i interesuję się psychologią. W wolnym czasie uwielbiam wykonywać robótki ręczne, malować oraz grać na pianinie. W swojej pracy stawiam na działania praktyczne takie jak śpiew, gra na instrumentach, czy ruch przy muzyce. Pragnę zaszczepić w dzieciach pasję do muzyki, którą noszę w sercu.

Nazywam się Kasia Błażek i od kilkunastu lat mam przyjemność pracować z dziećmi, jako nauczyciel. Ukończyłam studia z zakresu edukacji elementarnej i przyrody oraz posiadam tytuł magistra wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Zarówno w swojej pracy, jak i edukacji miałam styczność z pedagogiką alternatywną, poznałam dobre i złe strony polskiego szkolnictwa i dzięki temu wypracowałam swoją drogę, jako nauczyciel.
Moim głównym celem jest przygotowanie małych ludzi do dorosłego życia, nauczenie ich umiejętności, które będą dla nich niezbędne. Jestem wielką fanką aktywnego uczenia się i empirycznego poznawania świata.

Nazywam się Klaudia Krajnik i od sześciu lat pracuję w zawodzie nauczyciela.
Ukończyłam studia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Swoją drogę edukacyjną rozpoczęłam od malutkich dzieci, po wiek przedszkolny, aż zatrzymałam się na wieku szkolnym, gdzie odnalazłam się jako nauczyciel wychowawca, nauczyciel świetlicy.

W edukacji ważne jest dla mnie indywidualne podejście do dziecka oraz pokazanie, że nauka nie musi być nudna. Jestem odległa od stereotypów, a w swojej pracy preferuję; naukę przez zabawę, odkrywanie świata, wykorzystanie kreatywnych i aktywnych metod, które pozwalają spojrzeć na edukację pod zupełnie innym kątem, dać satysfakcję z osiągnięć, inspirację oraz motywację do dalszych działań.
Po pracy uwielbiam aktywnie spędzać czas; jeździć na rolkach, na rowerze, a także wyciszyć się przy dźwiękach gitary klasycznej.

Ukończyłam licencjat na Uniwersytecie Adama Mickiewicza na kierunku pedagogika z wychowaniem fizycznym. Magisterkę natomiast ukończyłam na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku wychowanie fizyczne.

Jestem instruktorką fitnessu, młodszym ratownikiem WOPR, miłośniczką różnych form aktywności fizycznej. Jako młoda osoba pływałam, jeździłam konno, pływałam na windsurfingu i jeździłam na snowboardzie. Od lat związana jestem z teatrem, muzyką oraz z tańcem. Wolny czas spędzam zawsze aktywnie.

Doświadczenie zdobywałam już od czasów studiów prowadząc zajęcia taneczne w przedszkolach oraz będąc czynnym animatorem.