MAGIC

WORLD PRESCHOOL

Dwujęzyczne Niepubliczne Polsko-Angielskie
Przedszkole w Suchym Lesie

Witaj w
Magic World!

Szanowni Państwo!

Oferujemy troskliwą opiekę i nowoczesną edukację dla maluszków już od drugiego roku życia. Wiemy, jak ważna jest nauka języków obcych od najmłodszych lat, dlatego w naszym przedszkolu dzieci mają całodzienny kontakt z językiem angielskim. Każde dziecko jest dla nas bardzo ważne, a jego potrzeby są zauważone. Zapewniamy wszechstronny rozwój, uczymy samodzielności, pomagamy w odkrywaniu świata w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji.

Zapraszamy do wspólnej przygody w Magic World!

MISJA

NASZA PRZESTRZEŃ

Poprzedni
Następny

Kadra

Marta Kowalska

Prezes Zarządu

Anna bzowska

Dyrektor Przedszkola i Szkoły Podstawowej

Valida Yusifzada

Homeroom Teacher

Blessing Mwinga

Homeroom Teacher

Marta Dejnak

Psycholog

Melissa Hance

Homeroom Teacher

Monika Napierała

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Magda Bartosiak

Nauczyciel muzyki/rytmiki

Natalia Nowak

Nauczyciel edukacji przedszkolnej

Marcin Bryszak

Nauczyciel tańca

Weronika Frankowska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

MUNDURKI

Nasze stroje można zamówić na www.mark-mundurki.pl

EDUKACJA

Opieka psychologa

Niezwykle istotny jest dla nas szeroko pojęty rozwój emocjonalny naszych podopiecznych w związku z tym w World Primary School dzieci objęte są całodniową opieką psychologa, która w szczególności skupia się na wsparaniu dzieci w codziennych wyzwaniach zarówno szkolnych jak i przedszkolnych umożliwiając im rozwój lindywidualnego potencjału.  Ponadto uczymy w jaki sposób efektywnie radzić sobie z pojawiającymi się trudnościami, jednocześnie wzmacniając ich wciąż kształtującą się pewność siebie. 

Działania te realizowane są poprzez:

  • zajęcia psychoedukacyjne w każdej grupie wiekowej – zajęcia te rozwijają świadomość emocjonalną Państwa dziecka, które uczy się nie tylko rozpoznawać ale przede wkszystkim radzić sobie z emocjami zarówno swoimi jak i innych.
  • Porozumienie bez przemocy – realizowane jest w naszej placówce z wykorzystaniem metody NVC – Dzieci uczą się komunikować w sposób empatyczny opierający się na dostrzeganiu potrzeb własnych oraz innych osób co bezpośrednio rzutuje na tworzenie pozytywnych i głębszych relacji interpersonalnych.
  • Elementy Mindfullness – zajęcia z wykorzystaniem tej techniki mają na celu m.in rozwijać uważność dziecka oraz umiejętność skupiania uwagii na wykonywanych zadaniach co bezpośrednio pomaga w regulacji emocjonalnej.
  • Integracja grupowa oraz współpraca – jako ważny element rozwoju, socjalizacji i rozwoju społecznego
  • Wsparcie w indywidualności – Uczymy naszych podopiecznych asertywnego wyrażania swojego zdania. Umiejętność ta pozwoli Państwa dziecku zadbać o własne potrzeby nie tylko w okresie dojrzewania ale także w życiu dorosłym.
  • Program Wspierania Gotowości Szkolnej – zajęcia skierowane stricte dla grupy 6 latków, mające na celu pomoc naszym podopiecznym zmierzyć się z wyzwaniem jakim jest szkoła. Program skupia się w szczególności na wspieraniu rozwoju umiejętności społeczno-emojconalnych, potrzebnych do rozpoczęcia nauki w klasie pierwszej.
  • Pomoc w sytuacjach bieżacych – Nasza kadra nauczycielska to wykwalifikowani pedagodzy, którzy nie tylko nauczają ale także bacznie obserwują rozwój emocjonalny Państwa dziecka. Każda niepokojąca sytuacja zostaje omówiona i jeśli istnieje taka potrzeba zostaje poparta konsultacją psychologiczną.
  • Interwencja w sytuacjach kryzysowych – Konflikty w grupach rówieśniczych są nieodzownym elementem życia w szkole, dlatego nasz psycholog pomaga w nagłych silnie stresujących sytuacjach.
  • Obserwacje grupowe oraz jednostkowe w kontekście prawidłowego i harmonijnego rozwoju dziecka.

dwujęzyczność

Edukacja dwujęzyczna w Magic World odbywa się w sposób częściowej immersji (early partial immersion). W tym programie język drugi jest używany jako środek komunikacji i interakcji w przedszkolu w co najmniej 50% wszystkich sytuacji komunikacyjnych. Nauczyciel anglojęzyczny komunikuje się i wydaje instrukcje tylko w języku angielskim.
Czas do ukończenia około 6 roku życia jest szczególnie korzystny dla nauki języków. Dużą rolę pełnią naturalne i wrodzone zdolności przyswajania mowy. Dlatego nauczanie dwujęzyczne jest dla każdego dziecka. Dwujęzyczność wpływa korzystnie na rozwój inteligencji, zdolności poznawczych, kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Przedszkole dwujęzyczne może z powodzeniem stworzyć podstawy rozwoju dwujęzyczności dziecka. Należy jednak pamiętać o tym, że może się ona rozwinąć pod warunkiem kontynuacji edukacji dwujęzycznej w szkole, która ugruntowuje wcześniej zdobytą wiedzę, rozwija dalsze kompetencje językowe i stwarza uczniowi szanse obcowania i kontaktu na codzień z językiem.

Nauka za pomocą zmysłów

Dzieci poznają świat wszystkimi zmysłami. Gromadzą doświadczenia poprzez dotyk, smak, zapach, ruch, wzrok i słuch. W dydaktyce języka angielskiego i wychowania przedszkolnego wykorzystujemy te wszystkie kanały zbierania wiedzy, przy okazji zajęcia przybierają atrakcyjną formę, a wiedza zostaje mimowolnie zapamiętana.

Adaptacja

Rozpoczęcie swojej przygody z przedszkolem jest dla dziecka i rodzica ważnym wydarzeniem życiowym. W Magic World dokładamy wszelkich starań by uczynić to przejście łagodnym i najbardziej komfortowym.

Oferujemy specjalny program adaptacyjny dla całych grup rozpoczynających naukę w przedszkolu, a także dla pojedynczych dzieci dołączających do grupy później.
Proponujemy wsparcie psychologiczne dla dzieci, a także warsztaty dla rodziców dotyczących rozwoju dziecka i procesu adaptacji.
Przez pierwszy miesiąc zapewniamy możliwość kontaktu telefonicznego z wychowawcą podczas pobytu dziecka, uzyskania na bieżąco informacji o samopoczuciu dziecka, otrzymania zdjęć z dnia przedszkolnego.

Plan dnia

7.30 - 8.30
swobodne zabawy, śniadanie indywidualne
8.30 - 9.30
śniadanie / swobodne zabawy / czynności higieniczno-porządkowe
9.30 - 11.15
zajęcia dydaktyczne / Cambridge / wyjście na plac zabaw
11.15 - 11.45
zajęcia taneczne / muzyczne / warsztaty / rytmika / logopedia
11.45 - 12.15
zupa
12.15 - 14.00
czytanie książek, relaksacja, odpoczynek, słuchanie muzyki
14.00 - 14.30
obiad
14.30 - 15.00
zajęcia dydaktyczne / zabawy swobodne / wyjście na dwór
15.00 - 15.30
podwieczorek
15.30 - 17.30
swobodna zabawa

Czesne zawiera:

Czesne nie zawiera:

OFERTA Na rok 2022/2023:

Wpisowe 1800 zł
za cały okres nauki

Czesne 1500 zł

Wyżywienie 17 zł
stawka żywieniowa

OFERTA:

Wpisowe 1500 zł
za cały okres nauki

Czesne 1000 zł

Wyżywienie ok 15 zł
stawka żywieniowa

Rekrutacja

Szanowni Państwo, jest nam bardzo miło, że rozważacie naszą ofertę edukacyjną. Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące procesu rekrutacji.
  1. Wypełnienie aplikacji do 28 lutego 2022 roku lub formularza zgłoszeniowego.
  2. Zaproszenie rodziców na spotkanie.
  3. Udział dziecka we wspólnych zajęciach wraz z rodzicami (do 4 roku życia). Udział w zajęciach bez rodziców dla dzieci 5 i 6 letnich.   
  4. Ogłoszenie listy przyjętych kandydatów w marcu 2022 roku.

Składanie aplikacji do szkoły i przedszkola do 28 lutego 2022 roku.

 

Dołącz do nas!

Zapraszamy do współpracy wszystkie osoby dla których pasją jest edukacja, a tym samym praca z dziećmi. Tworzymy zgrany, przyjazny zespół oparty na współpracy, wymianie doświadczeń i chęci samorozwoju.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:
Zapraszamy do składania aplikacji na adres mailowy: rekrutacja.world.primary@gmail.com

AKTUALNOŚCI

dane kontaktowe:

Projekt i wykonanie strony: WWW Ad-site 2.0

pl_PL

Słowo od właściciela

Szanowni Państwo,

Chciałabym zaproponować Państwu, a tym samym Waszym dzieciom, skorzystanie z oferty dwóch placówek oświatowych: Magic World Preschool i World Primary School. Zapewniamy kontynuację nauki od przedszkola do końca szkoły podstawowej w systemie pełnej dwujęzyczności, w oparciu o spójny ze sobą program nauczania. Już od przedszkola zajęcia odbywają się w dwóch językach – polskim i angielskim. Kontynuujemy ten sposób uczenia w szkole, dzięki czemu używanie dwóch języków jest dla naszych uczniów naturalne i swobodne.

Do stworzenia tego wyjątkowego miejsca zainspirowały mnie moje własne doświadczenia edukacyjne. Ukończyłam szkołę wiele lat temu, świat się zmienił, a czas dla szkoły jakby się zatrzymał. Edukacja powinna odpowiadać na potrzeby współczesnego świata i z takim założeniem stworzyłam to miejsce. Pragnę, aby nasi uczniowie byli obywatelami Polski i całego świata, którzy swobodnie komunikują się w języku angielskim, dla których nie istnieją bariery językowe, którzy rozumieją różnice kulturowe, są otwarci i pełni szacunku dla innych ludzi. World Primary School & Magic World Preschool to wspaniała, międzynarodowa przygoda w atmosferze opartej na otwartości, relacjach i współpracy, która zaowocuje w przyszłości.

Pozostaję z nadzieją, iż wyzwanie jakie stawia przed nami, rodzicami, XXI wiek w kwestii biegłego komunikowania się w języku angielskim, będzie inspiracją do skorzystania z oferty mojego przedszkola i szkoły.

Prywatnie jestem żoną oraz mamą. Skończyłam studia psychologiczne oraz muzyczną szkołę drugiego stopnia. Interesuję się psychologią rozwojową dzieci i młodzieży, lubię podróżować, czytać, słuchać muzyki. A teraz moją pasją stała się szkoła i przedszkole, do której zapraszam Wasze, szanowni Państwo, dzieci.

Do zobaczenia!

Marta Kowalska

Wyobraź sobie miejsce w którym pragniesz przebywać.

Miejsce wyjątkowe, które Twoje dziecko będzie zawsze miło wspominało …

Mam przyjemność współtworzyć nową Dwujęzyczną Szkołę Podstawową i Przedszkole w Suchym Lesie, szkołę w której każde dziecko codziennie będzie się uczyło się nowych umiejętności. A najłatwiej zrobić to nie w szkolnej ławce, ale w środowisku, które jest wspierające, chętne do współpracy i otwarte.

Najszybsza i najefektywniejsza metoda nauki (zwłaszcza języka) dla dzieci to oczywiście zabawa, wyobrażanie sobie różnych sytuacji, odgrywanie scenek. Jeśli jesteśmy w coś zaangażowani o wiele łatwiej zapamiętamy zwroty i słownictwo jakiego użyliśmy. Jak najefektywniej uczyć się angielskiego? Wykorzystując wyobraźnię …

Należę do tych szczęśliwców, dla których praca jest prawdziwą przyjemnością, a jak mówi chińskie przysłowie “Jeśli człowiek wykonuje pracę, którą kocha, nie przepracuje w życiu ani chwili”.
Ukończyłam fizykę i informatykę na Wydziale Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej. Wiedzę i doświadczenie zdobywałam na stanowiskach wizytatora, dyrektora szkoły podstawowej i nauczyciela. Swoją pasją w zakresie fizyki i informatyki dzieliłam się w szkołach ogólnodostępnych (podstawowych, gimnazjach, liceach i szkołach policealnych) i integracyjnych. Praca na stanowisku wizytatora Kuratorium Oświaty w Poznaniu i dyrektora szkoły podstawowej pozwoliła na zdobycie wiedzy przede wszystkim w zakresie szeroko rozumianego nadzoru pedagogicznego. Etapem przełomowym w moim życiu było ukończenie Kursu „Akademia Przywództwa Liderów Oświaty” w Warszawie, który wzmocnił moją zdolność angażowania nauczycieli. To szkolenie poszerzyło moje kompetencje i wiedzę w spojrzeniu na całościowy rozwój człowieka. Wyzwoliło też ogromny głód doskonalenia …

Co mnie motywuje:

RADOŚĆ – patrzenie, jak „pod moimi skrzydłami” rozwijają swoją dziecięcą ciekawość, dorastają i dojrzewają wspaniali młodzi ludzie. Aby zawsze talent dziecka był źródłem jego radości.

PASJA – która daję siłę i chęci do nieustannego rozwoju, czerpania z doświadczeń innych, uczenia się na błędach, dzielenia się swoją wiedzą, doświadczeniem i ciągłe poszukiwanie…

Moje dominujące inteligencje to:

inteligencja matematyczno-logiczna – pozwala mi organizować i łączyć różne sfery moich obowiązków. To dzięki niej jestem dociekliwa, kreatywnie i skutecznie rozwiązuję problemy oraz szukam najlepszych rozwiązań. Rozrywką dla mnie są gry i zagadki prowokujące do myślenia;

inteligencja przyrodnicza – daje mi możliwość regeneracji na łonie natury i czerpania siły z piękna otaczającej nas przyrody;

inteligencja interpersonalna (społeczna) – jest dla mnie nieocenionym wsparciem w budowaniu relacji w sferze życia zawodowego i prywatnego.

Wiedza merytoryczna połączona z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziemi, nieprzypadkowo wpłynęła na decyzję o współtworzeniu nowego miejsca dla najmłodszych: Magic World Preschool i World Primary School w Suchym Lesie. Chciałabym, aby w Naszym przedszkolu i szkole dzieci czuły się bezpiecznie, szanowały siebie i innych. Aby nasi absolwenci wyrośli na mądrych, szczęśliwych i odpowiedzialnych dorosłych ludzi.

I am Valida Yusifzada, an enthusiastic English language teacher. I would like to introduce my educational background and work experience to you.  Firstly, I did my Bachelor degree for five years majoring in Teaching English language and literature department. The instruction language was in English and my courses were based on the methodology of teaching language, psychological aspects of the teaching scope, getting the insight of the different curriculums, etc. While I was studying in BA, I worked as “Road Safety Ambassador” and “Road Safety Education Pack” trainer of the National Automobile Club of Azerbaijan in the many public schools, and “ESL (English as Second Language) teacher at “Evrika” high school. 

The program was conducted in English in all schools by utilizing different teaching techniques. The main experience I got while working there was teaching the students to improve their speaking, listening, reading and writing skills by using flashcards, video clips, the game based and TPR (Total Physical Response) based activities which were taking into consideration all the students with visual, kinesthetic, auditory learning skills, arranging lesson plan and to learn children psychology. Since I was working with children aged between 5 and 10.  In addition to this, I worked in the embassies of a few countries in Azerbaijan as an organizational manager. If you asked me what I obtain by working there, the first thing I would mention is the management and appropriate communication skills at work. Because it is one the important skills a teacher should have to work in any company in the future to keep good contact with parents and the company staff.  Furthermore, I worked in the Azerbaijan British College in the position of English language teacher. Azerbaijan British College is one of the private prestigious schools in Azerbaijan and I was accepted there as a teacher owning to only my excellent grades at the university. The recruitment process was conducted by the professional teachers from the UK which was different and demanding high qualifications. This was a private one and the education program was merely based on the Cambridge program. 

I was teaching young learners and teenagers aged between 4 and 15. I had worked with not only the students but also the teachers with different cultural and educational backgrounds there. For instance, there were teachers from Australia, New Zealand, Scotland, England, and the Philippines which let me obtain great experience related to language teaching, lesson management, ethical issues, and everything you can think of teaching field. Because many of them had more than 10 years of experience in teaching and it was a pretty beneficial experience during my bachelor degree. During the 5 years bachelor degree, I also worked in language courses and companies where my students were teenagers and adults experienced teaching English to teenagers and adults there for about 2 years.  During 2 years I could figure out that I am interested in working with young learners and teenagers mainly due to having an energetic and creative personality. This personality dragged my attention and curiosity into this profession. I am also an amateur artist who is keen on drawing pictures which can demonstrate my creative personality. 

I love to be a teacher with all my creativity, by drawing pictures, playing games, singing a song, dancing and watching cartoons with students. These days, I am doing my master degree, majoring in Language Science (English path) which takes me to one more advanced level in my profession. The professors that I am attending in their seminars are British, American and Italian who did their degree in Psychological Aspects of Language Education, Language teaching and Learning Methodology,  Linguistics, Language Education and Cognitive Psychology and Development and I am studying all these courses which enable me to deep into the details of my scope professionally. Briefly, I am doing all my best to be an excellent teacher to my students and I will continue this amazing journey with all my enthusiasm.

Hello!
My name is Blessing,

I was born and raised in Zimbabwe. I am a kindergarten and Native English teacher who is patient, fun, caring and kind. I enjoy spending time with children, getting to know them better and imparting knowledge. I look forward to meeting you soon.

Cheers!!!

Nazywam się Marta Dejnak i jestem sychologiem o specjalności psychologii klinicznej, absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz certyfiowanym Coachem Rozwoju Osobistego i Rozwoju Organizacji, posiadam dyplom przygotowania pedagogicznego i obecnie rozpoczynam szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Swoją prace zawodową związałam z dziećmi i rodzicami. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w kilku przedszkolach pełniąc różne rolę od pomocy nauczyciela, poprzez wychowawcę oraz psychologa. Pracowałam z młodzieżą na obozach zagranicznych, byłam au pair w Londynie. Pracowałam jako psycholog w oddziale kwalifikacji i specjalistycznego wsparcia rodzin zastępczych oraz jestem terapeutą w gabinecie i ośrodku terapii dla dzieci.

W pracy z dziećmi najważniejszy dla mnie jest szacunek i dostrzeganie oraz akceptacja małego człowieka takim jakim jest. Podchodzę do każdego dziecka i jego rodziny w sposób indywidualny z należyta troską i empatią.
Uważam, że dzieciństwo to najpiękniejszy czas w rozwoju, pełen wyzwań, przygód, poznawania siebie drugiego człowieka i otaczającego świata.
W pracy z dziećmi największą satysfakcję sprawia mi wspieranie w rozwoju, pomoc w rozwijaniu potencjału i możlwości , które tkwią w każdym małym człowieku. Ważne dla mnie jest budowanie relacji i otwarta komunikacja oparta na wyrażaniu potrzeb.
Prowadzę warsztaty oraz zajęcia psychoedukacyjne o tematyce emocji, staram się w ten sposób pokazywać i oswajać dzieci z trudnym tematem jakim są emocje, uczę sposbów i strategii jak sobie z nimi radzić rozpoznawać i rozumieć skąd się biorą. To wspaniała przygoda móc towarzyszyć dziecku w odkrywaniu siebie i świata. Bardzo cieszę się, że będę mogła wspólnie z Państwem – Drodzy Rodzice wspierać rozwój Waszych dzieci.

Prywatnie interesuje się psychologią rozwojową na każdym etapie życia jednostki, lubię jazdę na rowerze, snowboardzie. Uwielbiam czytać książki i słuchać muzyki.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Metoda Ruchu Rozwijającego Sherborne;
  • Trening Umiejętności Społecznych;
  • Wczesna Interwencja psychologiczna wobec małego dziecka i jego rodziny – problemy kliniczne w pierwszych trzech latach życia;
  • Porozumienie bez przemocy (NVC);
  • Efektywne interwencje w sytuacjach wychowawczych;
  • Techniki pracy z dziećmi;
    Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Pomoc psychologiczna oraz wspieranie relacji rodzic- dziecko

Hi! I am Melissa “Missy” Hance and I am so excited and ready to help your children with their English this year! I was born and raised in West Virginia, USA and attended West Virginia University for my Bachelors in Music Education with an emphasis in percussion. I taught in Maryland for 3 years before deciding to move to Austin, TX in 2009. I have taught in private, public, and international school programs. I have experience teaching ages 4-18 with a wide variety of focuses. Classes I have previously taught include general music, choir, guitar, percussion, concert band, and marching band. In my spare time I like to cook, read, and spend time with my dog.

Jestem absolwentką filologii angielskiej. Ukończyłam również studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej. Interesuję się psychologią, logopedią, akwizycją języka, sportem oraz literaturą. W mojej pracy nadrzędną wartością jest holistyczne podejście do uczniów oraz ich potrzeb edukacyjnych. Mam nadzieję, że każdy dzień spędzony w World School będzie powodem do uśmiechu, nowych przyjaźni i zdobywania coraz więcej ciekawych doświadczeń edukacyjnych.

Ukończyłam Szkołę Muzyczną I st im. H. Wieniawskiego w Poznaniu w klasie skrzypiec oraz II stopnia im. M. Karłowicza w Poznaniu na wydziale Rytmiki. Jestem absolwentką studiów licencjackich i magisterskich Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu na specjalności Rytmika. Oprócz zamiłowania do muzyki interesuję się tańcem towarzyskim, żeglarstwem oraz śpiewem. W wolnych chwilach jeżdżę na rowerze oraz gram w orkiestrze na skrzypcach.

Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku Pedagogika: Edukacja Elementarna i Język Angielski, magisterskich na kierunku Pedagogika: Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna oraz studiów podyplomowych z Logopedii na Uniwersytecie im. Adam Mickiewicza w Poznaniu.

W pracy dużą uwagę przywiązuje do relacji opartej na porozumieniu i wzajemnym szacunku. Ważne jest dla mnie, aby dzieci radziły sobie z rożnymi emocjami oraz miały wiarę we własne możliwości. Ponadto daje dzieciom swobodę, w której mogą cieszyć się tym pięknym okresem jakim jest dzieciństwo i pozwalam im na odkrywanie świata poprzez zabawę.

Prywatnie miłośniczka zwierząt. Moja pasją jest jeździectwo – jestem instruktorem jazdy konnej oraz hipoterapeutą. Każdą wolną chwilę spędzam w stajni.

Nazywam się Marcin Bryszak, a kreatywność i pasja to moje drugie imię, od dziecka byłem osobą, która pogłębiała artystyczne zdolności, wplatając w to ogrom wyobraźni.

Zajęcia taneczne ze mną to nie tylko liczenie do muzyki, ale układy taneczne oraz rozwijanie słuchu muzycznego. Wykraczam poza schematy nauczycielskie powielane przez lata. Na lekcjach wprowadzam swoich uczniów w świat muzyki, pozwalając im wyrażać ogromnie ważne dla ich rozwoju intelektualnego – emocje. Przeżywanie ich podczas tańca pozwoli im budować wysoką odporność na stres, wyrażanie siebie i ukazywanie na scenie tanecznej swoich osiągniętych umiejętności.

W World Primary School i Magic World Preschool przekaże wieloletnie doświadczenie podczas aktywności tanecznej od ponad 15 lat swojego życia, pracując na przestrzenni czasu z najpopularniejszymi choreografami tanecznymi nie tylko z Polski, ale również ze świata. 

Oprócz zajęć tanecznych będę też budować u uczniów umiejętności akrobatyczne. Jest to idealny wiek na kształcenie ich gibkości i wytrzymałości w ukazywaniu niezwykle efektownych figur akrobatycznych. 

Przekazując wiedzę zebraną latami  jestem pewien, że zaszczepię u wielu pasję taneczną i akrobatyczną, a rozwój uczniów jest dla mnie największym sukcesem i nagrodą podczas prowadzenia zajęć.

Express yourself.

Talent is only your hard work. 

Just do it.

Witajcie!

Mam na imię Weronika,

Jestem nauczycielem w najmłodszej grupie przedszkolnej. Moim priorytetem jest wszechstronne poznanie Dziecka, zaspokojenie jego potrzeb oraz stworzenie warunków zapewniających mu poczucie bezpieczeństwa oraz zaufania. Najważniejsze, by Dzieci czuły się swobodnie, wówczas poznawanie świata sprawia ogromną radość. Moją najmocniejszą stroną jest śpiew i taniec z Dziećmi. Uważam, że odrobina ruchu i zabawy w rytm muzyki każdego wprawi w świetny nastrój. Nie mogę doczekać się Naszego pierwszego spotkania, będzie wspaniale!

Do zobaczenia,

Weronika


Hello!

My name is Weronika. I am a teacher in a youngest nursery class. My priority is a comprehensively recognize Children, understanding their needs and creation of conditions ensuring their safety and trust. The most important thing is to create a comfortable environment, where Children will feel encouraged to learn about the world with a huge joy. My greatest advantage is singing and dancing with Kids. I find that a little exercise and fun in the rhythm of the music will put everyone in a great mood and atmosphere.
I look forward to our first meeting, it will be great!

See you soon,

Weronika

AKTUALNOŚCI

5 lutego

Drzwi otwarte

od marca

Rekrutacja i zgłoszenia uczniów do szkoły i przedszkola

1 września

Nowy rok szkolny